Jak zastąpić słodycze w diecie?

Nadmiernie podjadasz słodkie przekąski i chcesz z tym skończyć, ale nie wiesz jak to zrobić? Porzuć tradycyjne słodycze w kąt i zacznij próbować tych, które są zdrowe i w pełni naturalne. Koktajle, świeże soki z owoców, a także domowe wypieki bez glutenu to produkty w sam raz dla Ciebie, które ułatwią Ci odchudzanie, a zarazem sprawią, że nie przybierzesz na wadze. Jak się ustrzec przed ochotą na coś słodkiego? Warto zacząć od zmiany swojego nastawienia o słodyczach. W batonikach, które kupujemy w sklepach znajduje się bardzo dużo szkodliwych i pustych kalorii. Czasami niemal każdy z nas ma ochotę na coś słodkiego. Jednak zamiast kalorycznej czekolady czy słodkiego batonika – warto docenić galaretkę owocową, która jest niskokaloryczna. 100 gramów galaretki owocowej dostarcza organizmowi tylko 50 kalorii, dlatego warto rozważyć taką przekąskę zawsze wtedy, gdy masz ochotę na coś słodkiego.

Jakie słodycze są zdrowe i które z nich można wybierać podczas odchudzania? Z pewnością owoce! Uświadom sobie, że wystarczy tylko 100 gramów suszonych jabłek, które świetnie zastępują kaloryczne i bardzo niezdrowe chipsy! Jeśli masz ochotę na coś słodkiego – koniecznie zdecyduj się na taką, zdrowszą alternatywę! Garść bananowych chipsów to tylko 108 kcal, a 100 gramów suszonych jabłek to tylko 238 kcal! Warto również docenić musli z orzechami i suszonymi owocami! Jedna porcja składająca się z 45 gramów dostarcza organizmowi ok. 150 kcal! Jest więc idealnym i pełnowartościowym pomysłem na śniadanie!